Perjalanan Ini

Perjalanan Ini

Koleksi

Saturday, August 23, 2008

Pengundi Hantu??

Bismillahirrahmanirrahim...

Haha...ni sekadar nak berkongsi salah satu banner pilihan raya kecil P44 - Permatang Pauh yang pernah diri ini lalui semasa melalui kawasan Permatang Pauh tempoh hari...

Tengok banner tu elok2, kalau tak nampak, click pada gambar untuk besarkan:


Haha...macam-macam le jenis poster, banner, bendera dan lain-lain yang dipasang oleh penyokong calon-calon yang bertanding...

May the elections be run in a fair manner...
May the right person win to lead the constituency...
May the victorious MP lead the area towards further prosperity...
May the future MP free the people from any oppression...

“ Apabila berangkat tiga orang dalam perjalanan maka hendaklah mereka melantik salah seorang daripada mereka menjadi ketua”. (petikan al-Hadith)

"Sesungguhnya Aku (Allah) melantik manusia sebagai khalifah di atas muka bumi." [Al-Baqarah, 2 : 30]

2 comments:

azizi al-hafiz said...

saya beranggapan mungkin akan berlaku ketidak adilan dalam pilihan raya yang akan datang ini...
btw,apakah maksud saudara perantau tentang article di page hamba??
hamba kurang memahami mksud saudara perantau...

PeRaNTaU said...

tanak aa tunjuk kita ni support memane sangat..

kita bukannya ada kuasa pun skarang nak mengundi....

namun, di hati, inginkan MP yang elok2...yang tiada korupsi