Perjalanan Ini

Perjalanan Ini

Koleksi

Tuesday, February 17, 2009

Quotation Pembakar Jiwa

Bismillahirrahmanirrahim...

"Lawan tetap lawan...!"
"We will fight them...and we will fight them hard...!"
"Saya lawan pagi, saya lawan tengah hari, saya lawan petang, saya lawan malam..."
"Kalau takut dengan risiko, usah bicara tentang perjuangan..! "
- Anwar Ibrahim

"Saya percaya pemuda-pemuda akan turun, berdepan dengan mereka..!"
- Khairy Jamaluddin

"Melayu 'kan gagah di nusantara..."
- Lagu Warisan

"Whatever it takes to be a doctor/engineer..."
- Firdaus Pokcik

"Kita bekerja jangan hanya sekadar perbincangan dalam bilik aircond, tetapi kenalah turun padang..."
- 'Ammar Roslizar


"Sesungguhnya Allah tidak membebankan seseorang, melainkan dengan kemampuannya..."
- Al- Qur'an [Al-Baqarah, 2:286]


Lastly:
"Ku ingin kau tahu, diriku di sini...menanti dirimu..."
- Lagu kumpulan Ungu (Cinta Dalam Hati)

=)